Stel je voor: een klant die jouw winkel binnenstapt en meteen in de ban raakt. Die verleid wordt door jouw aandacht en aanbod, geprikkeld raakt door de beleving en simpelweg niet kan weerstaan aan de aankoop. En dan… smachtend terugkomt voor meer. Klinkt goed? Dat is geen toeval, dat is wat gastvrijheid met klanten doet.
Tijdens deze zinnenprikkelende ontbijtsessie leer je hoe je van klanten hunkerende kopers maakt:
🔥 Het voorspel – Hoe trek je klanten aan en maak je ze nieuwsgierig?
🔥 De daad – Hoe zorg je ervoor dat ze gewillig voor jou kiezen en zich aan je overgeven?
🔥 Het naspel – Hoe laat je ze snakken naar een volgende keer?
🥐 Inclusief een heerlijk ontbijt (voor extra energie 😉)
Wil jij klanten verleiden, overtuigen en keer op keer laten terugkomen? Schrijf je dan NU in!
TONC en Intercub kijken ernaar uit om je te mogen ontmoeten op deze ontbijtsessie.
Programma
Hoe meer digitalisering, hoe meer nood aan menselijk contact. In het internettijdperk maak je het verschil met je communicatieve vaardigheden en emotionele intelligentie. Je gastvrijheid kan het fundament zijn van meer klantentevredenheid en loyaliteit – en dus van een hoger omzetcijfer. Hoe je dat doet ontdek je in deze ontbijtsessie.
Praktische info
- Datum: woensdag 2 april 2025
- Tijd: 07:30u. t.e.m. 09:30u.
- Locatie: Nijverheidszone Begijnenmeers 33, Liedekerke
- Kostprijs: € 25 per persoon (incl. uitgebreid ontbijt)