Als communicatie- of marketingprofessional weet je dat een goede kennis van je doelgroep cruciaal is om deze te bereiken, boeien en overtuigen. Maar hoe kun je dat op een efficiënte en effectieve manier doen in een communicatielandschap met een veelheid aan publiekskanalen en hevige strijd om aandacht? Hoe kun je gebruik maken van generatieve AI om je teksten aan te passen aan de voorkeuren, behoeften en interesses van je doelgroep? En welke praktische en ethische uitdagingen komen daarbij kijken?
In deze masterclass krijg je antwoorden op deze vragen en meer. Je krijgt inspiratie van enkele ervaringsdeskundigen die hun praktische tips & tricks met je delen met behulp van concrete voorbeelden. Denk aan het bedenken van een pakkende titel voor een blogpost, het personaliseren van een nieuwsbrief of campagne, het kiezen van beelden voor socials op maat van jouw volgers, het personaliseren van een nieuwsbrief of campagne en het schrijven van een heldere en eenvoudige brief voor anderstaligen.
Op het einde van de sessie kan je ook je eigen vragen en uitdagingen voorleggen aan de sprekers en het publiek. Zo kun jij – of je nu een beginnende of doorwinterde professional bent - na deze sessie meteen aan de slag om je communicatie- en marketingstrategie te verbeteren.
Klinkt goed, toch? Wacht niet langer en schrijf je snel in!