Doelgroepgerichte communicatie en marketing: Generatieve AI in actie

Doelgroepgerichte communicatie en marketing: Generatieve AI in actie

Thomas More-hogeschool en VAIA slaan de handen in elkaar voor deze masterclass over AI voor content creators.

Door Thomas More hogeschool

Datum en tijd

don, 14 nov. 2024 03:00 - 04:30 PST

Locatie

Online

Beleid voor refunds

Restituties tot 7 dagen voor evenement
Eventbrite-kosten zijn niet restitueerbaar.

Agenda

Frederik De Bosschere


Frederik is verantwoordelijk voor digitale strategie binnen In The Pocket. Daarnaast hij is hij opiniemaker en host van Computer Club. AI is een technologie met enorm veel potentieel … die ook kan po...

Jeroen Van Norre


Jeroen Van Norre (Springbok Agency) laat zien hoe GenAI zo kan ingezet worden dat het publiek zich meer actief betrokken en persoonlijk aangesproken voelt. Zo werden in een campagne voor Plan Interna...

Hester Benedictus


Hester Benedictus is één van de mensen achter de Lees Simpel App die mensen helpt om moeilijke brieven te lezen. Ze licht de AI-gedreven werking van de app toe en geeft mee hoe ook communicatiemedewe...

Jeff Luyten


Jeff Luytenis mede-oprichter van creatieve studio Uncanny gespecialiseerd in contentcreatie. Hij deelt hoe ze als studio het spanningsveld van generatieve AI navigeren en integreren in hun creatieve ...

Thomas Vandenbossche


• Thomas Van den Bossche, onderzoeker Data & AI aan de Odisee Hogeschool, verricht onderzoek binnen het COntent-project, dat zich richt op gepersonaliseerde contentcreatie door marketeer en machine. ...

Over dit evenement

  • Evenement duurt 1 uur 30 minuten

Als communicatie- of marketingprofessional weet je dat een goede kennis van je doelgroep cruciaal is om deze te bereiken, boeien en overtuigen. Maar hoe kun je dat op een efficiënte en effectieve manier doen in een communicatielandschap met een veelheid aan publiekskanalen en hevige strijd om aandacht? Hoe kun je gebruik maken van generatieve AI om je teksten aan te passen aan de voorkeuren, behoeften en interesses van je doelgroep? En welke praktische en ethische uitdagingen komen daarbij kijken?

In deze masterclass krijg je antwoorden op deze vragen en meer. Je krijgt inspiratie van enkele ervaringsdeskundigen die hun praktische tips & tricks met je delen met behulp van concrete voorbeelden. Denk aan het bedenken van een pakkende titel voor een blogpost, het personaliseren van een nieuwsbrief of campagne, het kiezen van beelden voor socials op maat van jouw volgers, het personaliseren van een nieuwsbrief of campagne en het schrijven van een heldere en eenvoudige brief voor anderstaligen.

Op het einde van de sessie kan je ook je eigen vragen en uitdagingen voorleggen aan de sprekers en het publiek. Zo kun jij – of je nu een beginnende of doorwinterde professional bent - na deze sessie meteen aan de slag om je communicatie- en marketingstrategie te verbeteren.

Klinkt goed, toch? Wacht niet langer en schrijf je snel in!

Georganiseerd door

€ 49