Het potentieel van Neuromarketing:  AI tools voor schaalbare impact

Het potentieel van Neuromarketing: AI tools voor schaalbare impact

Thomas More Mechelen organiseert een inspirerend event over het potentieel van neuromarketing.

Door Thomas More hogeschool

Datum en tijd

woe, 27 nov. 2024 17:00 - 21:00 CET

Locatie

Thomas More Mechelen - Campus De Ham

21 bis Raghenoplein 2800 Mechelen Belgium

Agenda

5:00 PM - 5:15 PM

Onthaal

5:15 PM - 6:00 PM

Toelichting onderzoek Neuromarketing


Onderzoekers van Thomas More doen het traject van de afgelopen twee jaar uit te doeken en bespreken de belangrijkste bevindingen en aanbevelingen voor de praktijk.

6:00 PM - 6:30 PM

Predictive eyetracking

Roger van der Spek (Braingineers)


Roger studeerde marketing en bouwde een lange carrière op in internationale sales- en managementfuncties. Na twee decennia keerde hij terug naar het marketingdomein, bij een voorloper en innovator op...

6:30 PM - 7:00 PM

Pauze

7:00 PM - 7:40 PM

Hoe zet je AI-gestuurde advertentiestrategieën in?

Coen Olde Olthof (Alpha.one)


Coen is een expert in neuromarketing en AI met een focus op evidence-based marketing. Als oprichter van Alpha.one volgt Coen zijn passie: de relatie tussen technologie, cognitie en het onderbewuste. ...

7:40 PM - 8:10 PM

'Cognitive load' bij de opzet van effectieve campagnes

Florian Linclau (Wavemaker)


Florian Linclau is a marketing professional with a fact-based economic approach and a deep fascination with the complexities of consumer decision-making. His interests in consumer neuroscience, behav...

8:10 PM - 8:25 PM

Toelichting keuzetool voor neuromarketingtechnieken


Afsluitend woord vanuit Thomas More met toelichting van een ontwikkelde keuzetool voor neuromarketingtechnieken

8:25 PM - 9:30 PM

Netwerkreceptie

Over dit evenement

  • Evenement duurt 4 uren

Kom luisteren naar verschillende lezingen door experts uit binnen- en buitenland. Sluit vervolgens de dag af met een gezellige receptie en de kans om met collega-marketeers van gedachten te wisselen.

Neuromarketing wil een aanvulling zijn op klassieke marketingtechnieken. Niet door te bevragen, maar door te meten wat er precies gebeurt wanneer consumenten naar content kijken. Omdat verschillende van deze neuromarketingtechnieken steeds toegankelijker worden, hebben we de afgelopen twee jaar zowel hun potentieel als hun beperkingen onderzocht.

Tijdens dit event delen we onze belangrijkste bevindingen en aanbevelingen. We bespreken niet alleen de mogelijkheden van neuromarketing, maar ook de uitdagingen en grenzen waar organisaties rekening mee moeten houden.

Een belangrijke uitdaging is de beperkte schaalbaarheid van bepaalde neuromarketingtechnieken. Hiervoor zijn er diverse oplossingen in ontwikkeling, zoals AI-tools. In ons eigen onderzoek hebben we verschillende toepassingen hiervan bekeken, en enkele experts zullen hun inzichten en ervaringen met deze tools tijdens het event toelichten.

Graag nodigen we jou van harte uit om de mogelijkheden en aandachtspunten van neuromarketing te ontdekken.


Praktisch

  • We ontvangen je graag in de Experience Hub op Campus De Ham (Raghenoplein 21 bis, 2800 Mechelen).
  • Tijdstip: 17-21u (met een gratis voorprogramma in de namiddag).
  • Kom je met de trein? Het station bevindt zich op 500m van de campus.
  • Kom je met de wagen? Parking Zandpoortvest bevindt zich op 100m van de campus.
  • Heb je nog graag wat extra informatie over de workshop of andere vragen rond de workshop? Mail gerust eveline.smolders@thomasmore.be
  • Dit is een gratis event maar inschrijven is verplicht. Bij no-show en laattijdig annuleren wordt er een kost van 50 euro aangerekend.

Mis dit niet en schrijf je snel in, de plaatsen zijn beperkt!


Georganiseerd door

Gratis