Workshop Neuromarketing - Kijkgedrag en beleving meten bij grote groepen

Workshop Neuromarketing - Kijkgedrag en beleving meten bij grote groepen

Hoe gebruik je Artificiële Intelligentie (AI) om de reacties van grote groepen mensen te meten en te interpreteren?

Datum en tijd

din, 8 okt. 2024 13:00 - 17:00 CEST

Locatie

Thomas More Mechelen - Campus De Ham

21 bis Raghenoplein 2800 Mechelen Belgium

Agenda

1:00 PM - 1:15 PM

Ontvangst

1:15 PM - 2:15 PM

Neuromarketing: deep dive

Lorien Verachtert


Aan de hand van enkele internationale praktijkvoorbeelden van adverteerders en reclamemakers duiken we dieper in hoe vandaag neuromarketingonderzoek wordt ingezet voor: van het bepalen van de perfect...

2:30 PM - 4:00 PM

Workshop: Kijkgedrag en beleving meten bij grote groepen

Guy Spaey

Dr. Jelle Demanet


In deze workshop zullen we de fascinerende mogelijkheden verkennen van het gebruik van Artificiële Intelligentie (AI) om de reacties van grote groepen mensen te meten en te interpreteren. We zullen d...

4:00 AM - 5:00 PM

Netwerkreceptie

Over dit evenement

  • Evenement duurt 4 uren

Thomas More organiseert een workshop in een gezellig kader gegeven door Dr. Jelle Demanet en Guy Spaey, met een introductie van Lorien Verachtert.


Lorien Verachtert heeft een masterdiploma in computationele psycholinguïstiek (Universiteit Antwerpen) en in de neurolinguïstiek (Vrije Universiteit Brussel). Na een aanvullend postgraduaat aan de Belgian Advertising School startte ze als strateeg bij LDV United, een reclame- en communicatiebureau gevestigd in Antwerpen, waar ze de afgelopen 6 jaar bouwde aan een huwelijk tussen neurowetenschap en marketing. En in 2022 maakte Lorien deel uit van het programmacomité voor het Neuromarketing World Forum in Berlijn. Iets wat haar een boost gaf om het vakgebied verder uit te dragen in België.

Guy Spaey is Market en Research Manager bij Brightfish met een achtergrond in Marketing, data analytics en research. Daarnaast zetelt hij ook in het Attention Committee van Sawa (wereldwijde vereniging van bioscoopregies). Sinds 2014 is Brightfish bezig met de impact van advertenties binnen de bioscoopomgeving op basis van neurowetenschappelijk onderzoek. Brightfish als organisatie is de bioscoopreclameregie in België met 40 complexen en 320 schermen verdeeld onder verschillende groepen waaronder Kinepolis en Pathé, maar ook kleinere onafhankelijke uitbaters.

Dr. Jelle Demanet is een cognitief psycholoog met een speciale interesse in Extended Reality (XR), meettechnologie en data science. Hij combineert meerdere leidende functies: hij is het hoofd van de AI-startup Apollo8, coördineert het Human Interface Technology lab (HITlab) aan Howest, en is medeoprichter van de netwerkorganisatie XR Valley. Deze rollen stellen hem in staat om zowel in de academische wereld als in de industrie bij te dragen aan de ontwikkeling en integratie van deze opkomende technologiëen.


Locatie

We ontvangen jou graag in de Experience Hub op Campus De Ham, Mechelen (Raghenoplein 21 bis, 2800 Mechelen). De Experience Hub is te vinden op de gelijkvloers, lokaal Z0.11.


Bereikbaarheid

  • Kom je met de trein? Het station bevindt zich op 500m van de campus.
  • Kom je met de wagen? Parking Zandpoortvest bevindt zich op 100m van de campus.


Verdere vragen?

Deze workshop kadert binnen het TETRA-project Neuromarketing. Heb je nog graag wat extra informatie over de workshop of andere vragen rond de workshop? Mail gerust eveline.smolders@thomasmore.be.


Georganiseerd door

Gratis